Далучэнне дзяцей да беларускай мовы і нацыянальнай культуры праз выкарыстанне электронных адукацыйных рэсурсаў
Пры планаванні адукацыйнай працы неабходна ўлічваць тое, што сацыяльна-эканамічныя ўмовы патрабуюць новых выхаваўчых тэхналогій, новага падыходу да праблемы выхавання ў цэлым і выхавання патрыятызму, нацыянальнай культуры ў прыватнасці.
Менавіта выкарыстанне электронных адукацыйных рэсурсаў, спалучэнне іх з традыцыйнымі формамі работы можа стаць эфектыўным сродкам для ўдасканалення якасці адукацыйнага працэсу па пашырэнню сферы выкарыстання беларускай мовы ў дашкольнай установе, для развіцця маўленчых навыкаў, далучэння выхаванцаў да беларускай нацыянальнай культуры.
Дашкольнікам з іх наглядна-вобразным мысленнем зразумела толькі тое, што можна адначасова разгледзець, пачуць, з чым можна падзейнічаць або чые дзеянне можна ацаніць. У сувязі з гэтым у сваёй працы з дзецьмі педагагічныя работнікі выкарыстоўваюць элетронныя адукацыйныя рэсурсы.
Так сталася, што мы выкарыстоўваем рэсурсы, створаныя самастойна. Прычын для такога падыходу было некалькі: розныя варыянты інтэрактыўных дошак і, як вынік, рознае праграмнае забеспячэнне, якое, на жаль, не падтрымлівае беларускую мову. У большасці выпадкаў выхавальнікі літаральна не могуць выкарыстаць усе магчымасці дошкі з-за адсутнасці неабходнай мовы ў праграмным забеспячэнні. З гэтай і іншых прычын мы стварылі ўласныя рэсурсы, распрацаваныя ў праграмным забеспячэнні SMARTNotebook, LearningApps, Microsoft Office. Усе рэсурсы простыя ў карыстанні і дазваляюць выхавальнікам разнастаіць адукацыйны працэс. Гэтыя праграмы ўтрымліваюць тэкставыя матэрыялы, фатаграфіі, малюнкі, слайд-шоў, гукавое афармленне, відэафрагменты і анімацыю.
по теме










