Далучэнне дзяцей да жывога слова фальклору праз выкарыстанне лічбавых адукацыйных рэсурсаў
История поискаИстория поискаИстория поискаИстория поискаИстория поиска

Далучэнне дзяцей да жывога слова фальклору праз выкарыстанне лічбавых адукацыйных рэсурсаў

Як зрабiць лічбавыя адукацыйныя рэсурсы, якія дапамогуць далучыць дзяцей да­школьнага ўзросту да жывога слова фальклору і якія можна выкарыстоўваць педагогам устаноў дашкольнай адукацыі, настаўнікам пачатковых класаў, бацькам выхаванцаў? У гэтым артыкуле сваiм вопытам дзелiцца Вольга Кадукова, намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці дзяржаўнай установы адукацыі «Обальскі яслі-сад Шумілінскага раёна».

Кадукова Вольга

Намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці ДУА «Обальскі яслі-сад Шумілінскага раёна»

1195 Shape 1 copy 6Created with Avocode.

Сёння паўсюдна ўзрастае цікавасць да народнай творчасці. Яно і зразумела: у ёй трэба шукаць вытокі нашых характараў, узаемаадносін, гістарычныя карані. На працягу ўсёй гісторыі беларускі народ назапашваў і развіваў самабытную нацыянальную культуру.

Нацыянальная культура — сукупнасць традыцый, звычаяў, нормаў, каштоўнасцяў і правілаў паводзін, агульных для прадстаўнікоў адной нацыі.

Беларускі нацыянальны фальклор — адзін з самых багатых у славянскім свеце. Ён насычаны педагагічным вопытам і народнай мудрасцю.

1195 Shape 1 copy 6Created with Avocode.
Последнее
по теме
• • •

Как заведующему повысить эффективность ФХД

Встречаются два заведующих УДО. Один жалуется: «У меня все воспитатели разбежались, работать некому, что делать?» Второй отвечает: «А ты им почаще говори, какие они замеч...
№ 6 (162) 2025 Иванова Мария,
Shape 1 copy 6Created with Avocode. 112
Задать вопрос в редакцию
Заказать звонок