Далучэнне дзяцей да жывога слова фальклору праз выкарыстанне лічбавых адукацыйных рэсурсаў
История поискаИстория поискаИстория поискаИстория поискаИстория поиска

Далучэнне дзяцей да жывога слова фальклору праз выкарыстанне лічбавых адукацыйных рэсурсаў

Як зрабiць лічбавыя адукацыйныя рэсурсы, якія дапамогуць далучыць дзяцей да­школьнага ўзросту да жывога слова фальклору і якія можна выкарыстоўваць педагогам устаноў дашкольнай адукацыі, настаўнікам пачатковых класаў, бацькам выхаванцаў? У гэтым артыкуле сваiм вопытам дзелiцца Вольга Кадукова, намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці дзяржаўнай установы адукацыі «Обальскі яслі-сад Шумілінскага раёна».

Кадукова Вольга

Намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці ДУА «Обальскі яслі-сад Шумілінскага раёна»

1239 Shape 1 copy 6Created with Avocode.

Сёння паўсюдна ўзрастае цікавасць да народнай творчасці. Яно і зразумела: у ёй трэба шукаць вытокі нашых характараў, узаемаадносін, гістарычныя карані. На працягу ўсёй гісторыі беларускі народ назапашваў і развіваў самабытную нацыянальную культуру.

Нацыянальная культура — сукупнасць традыцый, звычаяў, нормаў, каштоўнасцяў і правілаў паводзін, агульных для прадстаўнікоў адной нацыі.

Беларускі нацыянальны фальклор — адзін з самых багатых у славянскім свеце. Ён насычаны педагагічным вопытам і народнай мудрасцю.

1239 Shape 1 copy 6Created with Avocode.
Последнее
по теме

«Не обрезай ребенку крылья» — вдохновляющий манифест заведующего

Ольга Александровна БОЧКОВА, заведующий ГУО «Дошкольный центр развития ребенка № 43 г. Бобруйска», — человек, чье увлечение педагогикой началось еще в детстве. За ее плеч...
№ 8 (164) 2025
Shape 1 copy 6Created with Avocode. 202
Задать вопрос в редакцию
Заказать звонок